Announcements

Are you new to TeamViewer and Home Office and do you need some help? Check out our FAQ here.

Highlighted
Posted by
Electron

Da Teamviewer 15 a Teamviewer 9

Buongiorno,

c'è modo di collegamento remoto da Teamviewer 15 (su MacOS 10.15.3) a Teamviewer 9 (su MacOS 10.6.8 molto vecchio dei miei genitori in altra città)?

Vi ringrazio molto per il supporto!!!

Mario

4 Replies
Posted by Community Manager
Community Manager

Re: Da Teamviewer 15 a Teamviewer 9

Ciao @efanmar 

È possibile solo nel caso in cui uno di voi disponga di una licenza TeamViewer. Per ulteriori informazioni, consultare questo annuncio: Updating to the latest and greatest version of TeamViewer. 

EN: It is only possible in case one of you has a TeamViewer license. For more information, please see this announcement:

Best, Esther

Community Manager

Did my reply answer your question? Accept it as a solution to help others.
Find this helpful? Say thanks by clicking on the Thumbs Up button. Find more information here: Knowledge Base | Community Blog | How to get started

3 Replies
Highlighted
Posted by
Electron

Molte grazie per la veloce risposta @Esther 

Il computer dei miei genitori che voglio comandare ha MacOS 10.6.8 e Teamviewer 9 che non può essere più aggiornato.

Il mio computer ha MacOS 10.15.3 e l'ultima versione di Teamviewer.

Se io compro una licenza Teamviewer SingleUser io posso comandare il computer con Teamviewer 9 dal mio computer con Teamviewer 15?

E' corretto? Ho capito correttamente?

Grazie ancora!

Mario

Highlighted
Posted by Community Manager
Community Manager

Ciao @efanmar 

O dai ai tuoi genitori un nuovo mac :-)

Best, Esther

Community Manager

Did my reply answer your question? Accept it as a solution to help others.
Find this helpful? Say thanks by clicking on the Thumbs Up button. Find more information here: Knowledge Base | Community Blog | How to get started

Highlighted
Posted by
Electron

@Esther wrote:

Ciao @efanmar 

O dai ai tuoi genitori un nuovo mac :-)

Best, Esther

Hai ragione, ma in questo momento siamo distanti 120 km e loro non sono in grado di utilizzare un nuovo Mac :(